Informacja o uruchomieniu naboru wniosków o organizację prac interwencyjnych z Funduszu Pracy

Print Drukuj

 I N F O R M A C J A

Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej uruchamia nabór wniosków pracodawców i przedsiębiorców o organizację prac interwencyjnych. Do wykonywania prac interwencyjnych mogą zostać skierowane osoby bezrobotne, w stosunku do których Urząd ustalił II profil pomocy.

Przedmiotowe wnioski dostępne są tutaj lub w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Bielsku-Białej pok. C-4 oraz w Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Czechowicach–Dziedzicach.

 

Informacje dotyczące przedmiotowej formy aktywizacji dostępne są tutaj.

 

W 2016 roku, umowa pomiędzy organizatorem prac i Urzędem zawierana będzie na okres 9 miesięcy, z 6-miesięcznym okresem refundacji części kosztów poniesionych przez pracodawcę na wynagrodzenia, nagrody i składki na ubezpieczenie społeczne dla skierowanych przez PUP osób bezrobotnych.

 

Refundacja w ramach prac interwencyjnych stanowi dla pracodawcy lub przedsiębiorcy prowadzącego działalność gospodarczą w rozumieniu prawa konkurencji UE pomoc de minimis. Taki podmiot, aby otrzymać refundację musi spełnić warunki do objęcia pomocą de minimis.

 

Wnioski można składać w:

  • Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej, ul. Partyzantów 55 (sekretariat, I piętro, segment C)
  • Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Bielsku-Białej, w Czechowicach-Dziedzicach ul. Kopcia 1,

 w godzinach pracy Urzędu,

  • lub przesyłać pocztą na w/w adresy.

UWAGA!!!

Wnioski niekompletne i nieprawidłowo wypełnione mogą zostać negatywnie rozpatrzone.