Nabór wniosków o udzielenie jednorazowo dotacji na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej realizowanych w ramach „Tarczy Antykryzysowej”.

Print Drukuj

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Bielsku-Białej informuje, iż:

od  dnia 19.12.2020 r. do 31.01.2021 r.

ogłasza nabór wniosków o udzielenie dotacji na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy i małemu przedsiębiorcy przyznawanej na podstawie art. 15zze4  ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, którzy na dzień 30 września 2020 r. prowadzili działalność gospodarczą, oznaczoną według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) 2007, jako rodzaj przeważającej działalności, kodami:

47.71.Z, 47.72.Z, 47.81.Z, 47.82.Z, 47.89.Z, 49.39.Z, 56.10.A, 56.10.B, 56.21.Z, 56.29.Z, 56.30.Z, 59.11.Z, 59.12.Z, 59.13.Z, 59.14.Z, 59.20.Z, 74.20.Z, 77.21.Z, 79.90.A, 82.30.Z, 85.51.Z, 85.52.Z, 85.53.Z, 85.59.A, 85.59.B, 86.10.Z w zakresie działalności leczniczej polegającej na udzielaniu świadczeń w ramach lecznictwa uzdrowiskowego, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych, lub realizowanej w trybie stacjonarnym rehabilitacji leczniczej, 86.90.A, 86.90.D, 90.01.Z, 90.02.Z, 90.04.Z, 91.02.Z, 93.11.Z, 93.13.Z, 93.19.Z, 93.21.Z, 93.29.A, 93.29.B, 93.29.Z, 96.01.Z, 96.04.Z, (lista wymienionych PKD z opisem do pobrania tutaj)
i których przychód z tej działalności w rozumieniu przepisów podatkowych uzyskany w październiku albo listopadzie 2020 r. był niższy co najmniej o 40% w stosunku do przychodu uzyskanego odpowiednio w październiku albo listopadzie 2019 r.
 
Dotacja może być udzielona maksymalnie do kwoty 5000,00 zł.

Wnioski należy składać  wyłącznie w postaci elektronicznej poprzez platformę www.praca.gov.pl  po uruchomieniu przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii formularza wniosku oraz po opatrzeniu go kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez Wnioskodawcę. Wnioski złożone w innej formie pozostaną bez rozpatrzenia.

Przedmiotowe wnioski będą dostępne na portalu praca.gov.pl w zakładce „Tarcza antykryzysowa":

https://www.praca.gov.pl/eurzad/index.eup#/inneSprawy/listaDokumentow?dest=TARCZA (usługa PSZ-DBDG)

Do złożenia wniosku wymagane jest posiadanie lub założenie konta przez Wnioskodawcę na portalu praca.gov.pl.

Wnioski można podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym  lub profilem zaufanym, który można bezpłatnie założyć tutaj: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany.

 

Z uwagi na elektroniczną formę wniosku Urząd prosi o rzetelne ich wypełnianie z uwagi na brak możliwości ich korygowania  i modyfikowania po ich złożeniu.

Korespondencja będzie realizowana również w formie elektronicznej głównie za pośrednictwem portalu praca.gov.pl. Przedsiębiorcy mają możliwość weryfikacji statusu swojego wniosku poprzez konto na ww. portalu w zakładce dotyczącej poszczególnej sprawy.

Urząd nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne problemy z funkcjonalnością udostępnionych formularzy elektronicznych oraz platformy praca.gov.pl.

Dane kontaktowe w ramach ww. formy wsparcia:

(33) 496-51-64 oraz (33) 496-51-54 lub mailową tarcza@pup-bielsko.pl.

Załączniki

Wykaz kodów PKD
Wykaz kodów PKD.pdf 366 KB
Informacje o publikacji dokumentu