Tarcza antykryzysowa - informacja o zmianach związanych z nowelizacją ustawy

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej na podstawie art. 9 ust. 3, art. 10 ust. 3 oraz art. 11 ust. 3 Ustawy z dnia 24 czerwca 2021 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, informuje, iż z mocy prawa uległy zmianie umowy zawarte przed dniem 01 lipca 2021 r., których przedmiotem było udzielenie wsparcia podmiotom uprawnionym w ramach „Tarczy antykryzysowej". Zmiana zawartych umów nastąpiła w zakresie w jakim zmianie uległy przepisy dot. przypisywanych do zwrotu środków przyznanych w oparciu o art. 15zzb, art. 15zzc, art. 15zzd, art. 15zzda, art. 15zze, art. 15zze2 oraz art. 15zze4 ustawy z dnia 02 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (…).

Odnośnie  ww. form wsparcia powyższą ustawą w zakresie przypisanych do zwrotu środków wprowadzono nowe regulacje dotyczące możliwości odraczania terminów płatności, rozkładania spłaty należności na raty oraz umarzania należności. Rozstrzygnięcie wniosku, którego przedmiotem jest zwrot wsparcia w kwocie równej lub wyższej niż 1500,00 zł  wymaga uzyskania opinii Wojewody Śląskiego.

Wnioski w przedmiotowym temacie składa się do Powiatowego Urzędu Pracy w Bielsku-Białej.

Treść powyższych przepisów dostępna jest pod linkiem:

http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20210001192

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (33) 496-51-57.

Informacje o publikacji dokumentu